25 května 2015

Destrukční deník #1

Deník v původním stavu + klíčenka TARDIS (seriál Doctor Who)

Hellou!
  Vítám vás u... Wreck This Journal a.k.a Destrukčního deníku! :) Tento deník mám v anglické verzi a přivezla mi ho moje drahá kamarádka z Londýna (ještě jednou díky moc!). 

  O čem to vlastně je? Knihu napsala kanadská spisovatelka a ilustrátorka Keri Smith za účelem nalezení nového uměleckého stylu a rozvoje kreativity. Když deník otevřete, najdete skoro na každé stránce úkoly, které máte splnit a tím deník poničit. Ale nemusíte deník trhat a házet do smetí, můžete jej i zkrášlovat, je to na vás.
  Já jsem se do deníku pustila před založením blogu, tedy už mám asi 20 úkolů splněných :)


Takto vypadá deník na tento moment. Je o něco tlustší, než byl původně a vyčnívají z něj různé lístečky. Na okraj jsem přilepila washi-tape z Tchiba a vedle názvu tyrkysové kamínky, na zadní straně je připevněn provázek z gumiček, aby se deník pořád neotevíral. Tak se pustíme do úkolů! :)

 

1. Close the journal. Write/scribble something on the edges. - Zavřete deník a napište/nakreslete něco na krajích. Bohužel už to není moc poznat, ale kraje jsem ozdobila tyrkysovo-růžovým vzorem a citátem "Every artist was once an amateur."- RALPH WALDO EMERSON


 2. Leave this page blank on purpose. - Nechte tuto stránku prázdnou naschvál. Sice jednoduchý úkol, ale nemohla jsem odolat a stránku jsem polepila bílými kroužky. Nesnáším prázdné stránky! :D



3. Stand here. (Wipe your feet, jump up and down.) - Stůjte tady. (Otřete si nohy, skákejte nahoru a dolů.) Zatím jedna z mých nejoblíbenějších stránek. Stoupla jsem si do barvy a pak na stránku, přikreslila hvězdy, a už mám svoji galaxii, yay! Jako ozdobu jsem přidala figurky Petera Pana a oblíbený citát "Every end is a new beginning." - MARIANNE WILLIAMSON

Musím uznat, že jsem se nikdy necítila tak nepříjemně a tak skvěle při "ničení" knihy. Pořád jsem měla nutkání knihu nechat ležet na poličce a nechat ji v tak perfektním stavu, v jakém jsem ji dostala. Ale pak jsem se rozhodla knihu otevřít a nasledovat pokynům. Ať žije kreativita! :D
                                                          
                                                                                                                             Parsley :)

2 komentáře:

  1. To je NÁDHERNÉ! Hlavně ta poslední, úplně mi spadla brada. Maluješ úžasně!

    OdpovědětVymazat